Πότε μια σχέση πρέπει να τελειώσει;

29 Jul

Ακόμα και σε μια σχέση μεταξύ δύο ανθρώπων που αγαπιούνται αληθινά και έχουν ισχυρά αισθήματα, υπάρχει η περίπτωση του χωρισμού.Αυτό συμβαίνει όταν υπάρχουν ένα σωρό προβλήματα και κανείς από τους δύο δε φαίνεται να τα λογαριάζει ή να τα βλέπει καν.Επίσης η ιδέα του χωρισμού έρχεται στο μυαλό, όταν η εμπιστοσύνη κλωνίζεται και η αγάπη που υπήρξε ξεχνιέται.Τότε είναι που σκέφτεσαι ότι το να μείνεις μόνος, έστω και για κάποιο μικρό χρονικό διάστημα δεν είναι τελικά τόσο κακή.Αντιθέτως μπορεί και να είναι η καλύτερη επιλογή που είχες κάνει ποτέ στη ζωή σου.Μπορεί παρόλο που αγάπησες αυτόν τον άνθρωπο με όλη σου την καρδιά, το να τον αφήσεις να φύγει να σε κάνει πιο ευτυχισμένη και να βρεις την ηρεμία που έψαχνες.Γενικά, θα πρέπει να ψάχνεις την ευτυχία σου και να μην σκέφτεσαι τα συναισθήματα των άλλων και ούτε ότι θα έρθει το τέλος του κόσμου αν είσαι μακριά του.Αν, λοιπόν, για οποιοδήποτε λόγο αισθάνεσαι ότι ασφυκτιείς όταν είσαι δεσμευμένη, σημαίνει ότι προφανώς κάτι δε πάει καλά στη σχέση σου και ότι θα έπρεπε να του μιλήσεις γι΄αυτό το θέμα.Κι΄αν παρόλα αυτά νιώθεις πολύ μπερδεμένη και βλέπεις τη σχέση σου να οδεύει προς το χειρότερο, τότε η λύση δεν είναι άλλη παρά ένα break up.Παρακάτω θα βρεις καταστάσεις, που αν για τον οποιοδήποτε λόγο συμβαίνουν στη δική σου σχέση, ίσως θα ήταν καλύτερα απλά να έλεγες ένα «αντίο» στο σύντροφο σου:

  1. Όταν τσακώνεσαι συνεχώς  με το αγόρι σου χωρίς να υπάρχει κανένας ιδιαίτερως λόγος.Απλά έχετε συνηθίσει τόσο πολύ ο ένας τον άλλον, που  δεν έχετε τίποτα άλλο να κάνετε εκτός από το να τσακώνεστε ακόμη και για τους πιο χαζούς λόγους.
  2. Όταν έχει φύγει ο έρωτας  και η αγάπη, έστω και από την μία μεριά μόνο.Γιατί αν ένα τέτοιο αίσθημα φύγει, έχει χαθεί μαζί του και όλη η σχέση.Στο τέλος, οι εντάσεις και οι τσακωμοί θα είναι κάτι το  αναπόφευκτο.
  3. Όταν έχετε πληγώσει με πολύ άσχημο τρόπο ο ένας τον άλλον επαννειλημένα στο παρελθόν και ακόμα συνεχίζεται να το κάνετε.Όπως για παράδειγμα να σε απατήσει και μετά από εκδίκηση να το κάνεις και εσύ και μετά να προσπαθείτε να τα βρείτε.Είναι φυσιολογικό, μετά από ένα τέτοιο συμβάν, η σχέση αυτή να μην μπορεί να συνεχιστεί και να θέλει χρόνια να καλυφθούν αυτές οι πληγές, γατί είναι πληγές που ούτε γιατρεύονται και ούτε ξεπερνιούνται εύκολα, εκτός και αν υπάρχει μεγάλη θέληση και από τα δύο άτομα.
  4. Όταν ο μόνος λόγος που είσαι με το σύντροφο σου, είναι επειδή φοβάσαι να μείνεις μόνη στη ζωή και πιστεύεις ότι δε θα ξαναμπορέσεις να ερωτευτείς ή να βρεις κάπου καλύτερα.Όταν θέλεις να τον χωρίσεις, δηλαδή, απλά φοβάσαι να ρισκάρεις.
  5. Όταν αυτό το άτομο σου πατάει την αξιοπρέπεια σου και σε υποτιμά, αλλά εσύ κάθεσαι και τον ανέχεσαι επειδή τον αγαπάς.Από την στιγμή όμως, που κάποιος δεν βλέπει την αξία σου, δεν αξίζει να σε έχει.Και ας είναι αυτός ο κάποιος ο έρωτας της ζωής σου.
  6. Όταν τα όνειρα σας και τα σχέδια σας δεν συμπίπτουν.Συνήθως είναι δύσκολο να χωρίσεις κάποιον ή να αποφασίσετε μαζί να χωρίσετε επειδή απλά άλλα θέλει ο ένας και άλλα ο άλλος.Όμως, όταν υπάρχουν διαφωνίες μεταξύ σας σε μεγάλα ζητήματα, όπως σχέδια για το μέλλον και τα σχετικά είναι δύσκολο να συνεχίσετε να είστε μαζί ως ζευγάρι.
  7. Όταν έχει σηκώσει χέρι πάνω σου.Που αυτό δε συγχωρείται ούτε μια φορά, γιατί σε τέτοια ειδικά θέματα πρέπει να σκέφτεσαι πιο πολύ απ΄όλα τον εαυτό σου και την σωματική σου ακεραιότητα.

13 Responses to “Πότε μια σχέση πρέπει να τελειώσει;”

  1. eleni August 13, 2011 at 6:57 pm #

    Πολύ ωραίο το μπλογκ σου μπράβο για τις συμβουλές σου! καμιά φορά το να ακούεις-διαβάζεις το αυτονόητο βοηθά να συνειδητοποιήσεις καλύτερα όσα ζεις!
    Εγώ είμαι 24 και είμαι με το αγόρι μου 5 χρόνια μαζί.. Και για τους 2 οι πρώτη ‘σοβαρή’ σχέση άρα δεν είχαμε εμπειρίες πριν.. Πριν 2 μήνες η σχέση μας πέρασε κρίση καθώς μάλλον βγήκαν απωθημένα στο αγόρι μου. Δεν έκανε κάτι με άλλη κοπέλα αλλά θα το ήθελε. Και το ξέρω πως είναι φυσιολογικό αλλά δεν ξέρω ποιά θα έπρεπε να ήταν η δική μου αντίδραση. Ο ίδιος λέει πως αυτά τα αισθήματα είναι φυσιολογικό να υπάρχουν αλλά επιλέγει τη σχέση μας πάνω απ όλα και προτιμά να καταπιέζει όλα τα άλλα. Εγώ όμως πλέον δεν νιώθω όπως πριν.. πρακτικά έχω ξενερώσει απ’όλο αυτό! Πώς μπορώ να κάνω και σεξ με ένα άνθρωπο που ξέρω πως θα προτιμούσε να είναι με άλλη για ποικιλία και όχι πάλι με εμένα.. Και γενικά μου βγαίνει να είμαι επιθετική μαζί του με αποτέλεσμα να απομακρύνεται κ αυτός. Αυτά! Απλά θα ήθελα άλλη μια άποψη!🙂

    • helensloveblog August 25, 2011 at 2:11 pm #

      Γεια σου Ελένη.
      Κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα που να θεωρείται φυσιολογικό, πόσο μάλλον σε μια σχέση.Ναι θα συμφωνήσω αν μου πεις ότι είναι φυσιολογικό που δίψασες και ήπιες νερό ή που νύσταξες και γι΄ αυτό πήγες για ύπνο.Δεν θεωρώ ,όμως, φυσιολογικό το να θέλει άλλες επειδή είστε πολύ καιρό μαζί.Αν ήταν έτσι τότε εξ’ αρχής κανείς δεν θα έμπαινε καν στο κόπο να μπει σε μακροχρόνια σχέση αλλά ούτε και να παντρευτεί, γιατί με το καιρό θα χάνετε το ενδιαφέρον και “φυσιολογικό” είναι.Ανέφερες αρκετές φορές αυτήν την λέξη, τόσες ώστε να καταλάβω ότι απλά λες ότι είναι φυσιολογικό για να καθησυχάσεις τον εαυτό σου πως δεν τρέχει και τίποτα που θέλει άλλες.Κι΄όμως τρέχει και μάλιστα είναι αρκετά σοβαρό αυτό το θέμα.Διότι αυτός ο άνθρωπος δεν είναι πλέον μαζί σου και ο λόγος που δε σε χωρίζει είναι προφανώς για όλα αυτά τα χρόνια που ήσασταν μαζί και για τίποτα άλλο.Δεν έχει αισθήματα για εσένα, δεν είναι δηλαδή ερωτευμένος μαζί σου.Καταπιέζεται για να είναι μαζί σου και αργά ή γρήγορα ο ίδιος δε θ΄αντέξει και θα σε απατήσει προκειμένου να έχει και εσένα αλλά και τον έρωτα που ψάχνει ή θα σηκωθεί να φύγει.Όσο και να καταπιέζει τον εαυτό του , κάποια στιγμή θα φύγει, γιατί ο καθένας έχει τα όρια του.Και μπορεί να μην είναι μόνο αυτός που να μην αντέχει, αλλά εσύ.Αν πάρουμε τα πράγματα φυσιολογικά όπως εσύ και το αγόρι σου τα προτιμάτε, τότε φυσιολογικό είναι και για εσένα από σπάσιμο να πας με άλλον ή φυσιολογικό είναι να του βάλεις τα δυο πόδια σε ένα παπούτσι.Δε θα έλεγα φυσιολογική την τωρινή σου αντίδραση, απλά να κάθεσαι και να τα υπομένεις όλα περιμένοντας εκ θαύματος ν΄ αλλάξει κάτι.Τα αισθήματα σου έχουν αλλάξει ήδη και αν είναι να συνεχίζεται το ίδιο βιολί αργά ή γρήγορα θα τον σιχαθείς.Θα σιχαθείς την ιδέα να σκέφτεται άλλη ενώ μαζί σου κάνει έρωτα.Και όπως το είπες και μόνη σου, αυτό που κάνετε είναι σεξ και είναι καθαρά για δική του σωματική ευχαρίστηση ή για να λέτε ότι κάτι γίνεται ότι θεωρείστε ακόμα ζευγάρι.Εφόσον λείπει το συναίσθημα, δεν είναι καν κοντά στον έρωτα αυτό που κάνετε και πιστεύω ότι δεν αξίζει να συμβαίνει κάτι τέτοιο απλά και μόνο για να συμβεί.Νομίζω ότι κατάλβες ποια είναι η άποψη μου πάνω στο θέμα σου και πραγματικά αν ήμουν στη θέση σου θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά στο να μείνω σε αυτή την σχέση, παρά τα όσα έχετε περάσει.Σημασία έχει το πως είναι και συμπεριφέρεται τώρα μαζί σου!

  2. eleni August 26, 2011 at 7:16 pm #

    Δυστυχώς συμφωνώ με την άποψή σου! Τον τελευταίο καιρό είδα πραγματική αλλαγή στη συμπεριφορά του και τα πράγματα βελτιώνονται αλλά δεν ξέρω αν αξίζει σε τόσο μικρή ηλικία να μπαίνω σε τέτοια διαδικασία.. Δίνω λίγο περιθώριο ακόμα καιρό να δω αν αλλάξει ουσιαστικά αλλιώς προχωράμε παρακάτω! ευχαριστώω!

    • helensloveblog August 28, 2011 at 12:12 pm #

      Αν το αγαπάς και βλέπεις σοβαρή αλλαγή τότε αξίζει να μείνεις.Διαφορετικά αν άλλα σου δείχνει και άλλα θέλει, τότε όπως και το είπες προχώρα.Μην έχεις μόνο στο μυαλό σου να του δώσεις κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ή ότι τελικά θα καταλήξει σε χωρισμό, γιατί θα είναι σαν να μην του δίνεις καμιά ευκαιρία.

  3. σεξ και έρωτας April 19, 2012 at 8:49 am #

    Μια σχέση τελειώνει όταν φεύγει η αγάπη και ο σεβασμός. Το σεξ από μόνο του δεν αρκεί.

  4. katerina April 20, 2012 at 11:41 am #

    Χρειάζομαι και εγώ τη συμβουλή σου! Είμαι 28 χρονών και αυτός 31. Είμαστε μαζί 4 χρόνια εκ των οποίων τα τελευταία 2 μένουμε μαζί! Πέρισυ μου έκανε πρόταση γάμου αλλά ακόμα δεν έχουμε παντρευτεί! Ενώ στην αρχή χάρηκα και σκεφτόμουν πώς θα γίνει να παντρευτούμε το συντομότερο δυνατό μετά σταδιακά άρχισα να έχω δεύτερες σκέψεις. είναι αυτός ο ανθρωπος κατάλληλος για μένα? Είμαι ακόμα ερωτευμένη μαζί του ή απλά είμαι μαζί του από συνήθεια. Τα πράγματα χειροτέρεψαν όταν γνώρισα καλύτερα τον πατέρα του. Τον οποίο πραγματικά αντιπαθώ! Εκεί άρχισα να συγκρίνω τον φίλο μου με τον πατέρα του. Έβλεπα κάποιες συμπεριφορές που δε μου άρεσαν (πχ έβαλε για αστειο λόγο τις φωνές στη γυναίκα του στο πρωτοχρονιατικο τραπέζι) και άρχισα να σκέφτομαι ότι αυτό θα γίνει και με εμας! Ναι ο φίλος μου είναι ήδη πολύ οξύθυμος και όταν τσακωνόμαστε βρίζει και φωνάζει.
    Τώρα το Πάσχα είχαμε ξαναπάει στους δικούς του εκεί δε ξέρω πως μου γύρισε το μυαλό και άρχισα να σκέφτομαι πολύ έναν πρώην μου. Πολύ όμως.. Τον έβλεπα στον υπνο μου, τον σκεφτομαι όλη τη μέρα. Εψαξα και τον βρήκα στο facebook αλλά ακόμα δεν έχω κάνει κάτι. Είμαι πολυ μπερδεμένη.Μέσα στο μυαλό μου είμαι σχεδον ερωτευμένη με το φάντασμα ενός ανθρώπου που δεν έχω συναντήσει τα τελευταία 4 χρόνια. Ηταν μια καλή σχέση που τελείωσε γιατί πάλι εγω την είχα τελειώσει μέσα στο μυαλό μου γιατι εγω ξεκινούσα δουλεια ενώ αυτός ήταν ακόμα φοιτητης!
    Δεν είμαι σίγουρη ότι θέλω να χωρίσω αλλά νιώθω ότι χρειάζομαι ένα διαλλειμα.. Ξέρω όμως ότι αυτό δεν είναι ευκολο να γίνει. Χτες του είπα ότι δε νιώθω όσο ερωτευμένη ένιωθα μαζί του στη αρχή και η αντίδραση του ήταν η αναμενόμενη. Είπε ότι αυτός το έχει πει πρώτος αυτό και ότι δε μπορεί να κάνει κάτι γιατί εγώ το προκαλώ. Ότι εκείνος μου προτέινει να βγούμε , να κάνουμε ποδήλατο να πάμε σινεμά και ότι εγώ βαριέμαι πάντα. Η αλήθεια βέβαια είναι ότι τον τελευταίο καιρό είμαι στις μαυρες μου.Δεν έχω όρεξη για τίποτα και ειδικά για σεξ. (Το οποίο τον τελευταίο χρόνο είναι απαράδεκτο!!-του λεπτου).

    Τώρα το θέμα μου είναι αυτή η στεναχώρια και έλλειψη ενδιαφέροντος προέρχεται από το γεγονός ότι από τότε που αρραβωνιαστήκαμε μπήκαμε στη λούμπα του να τρέχουμε από σοι σε σόι και αγχώθηκα ή πραγματικά μου έχει τελειώσει και το τραβάω εγώ απο τα μαλλια γιατι δε θέλω να το παραδεχτώ??

  5. Sveta )) June 26, 2012 at 11:51 pm #

    Γεία σας!
    Είμαι η Σβετλάνα 21 χρονών και τα έχω μ΄ ένα αγόρι 5 μήνες. Αποφεύγει να κάνουμε σεξ και δεν δείχνει ενθουσιασμό όταν είμαστε μαζί, είναι σα να βαριέται. Υπάρχει ένας άλλος. Συμφοιτητής μου στο ΤΕΙ που τον ξέρω 3 χρόνια. Μ αρέσει εμφανισιακά και θυμάμαι με λεπτομέρεια την κάθε μας συζήτηση από το πρώτο έτος!!! Αλλά ενώ πάντα μου την έπεφτε, ποτέ δεν έκανα κάτι μαζί του γιατί όλοι τον λένε “πέφτουλα” και είναι αλήθεια ότι λέει όλα τα κορίτσια “κούκλα μου” κτλ. Κάτι που κάνουν και όλοι οι Κρητικοί που ξέρω!
    Μιλάμε φιλικά και κάνουμε εργασίες μαζί, όμως αυτός βρίσκει ευκαιρία να μου αγγίξει το χέρι να μ ακουμπήσει στο γόνατο κι άλλα τέτοια. Έχει πανέμορφα γαλαζοπράσινα μάτια που πετάνε φωτιές, ενώ αυτού που είμαστε μαζί είναι πράσινα αλλά καθόλου ζωηρά, σα σάπια! Κάτι που μου δείχνει ότι βαριέται και δεν ενδιαφέρεται.
    Απ’ όλα αυτά που είπα είναι φανερό ότι τον γουστάρω τρελά. Αλλά ποτέ δεν τόλμησα να κάνω κάτι μαζί του, επειδή όταν το λέω στις φίλες μου μου λένε ότι είμαι τρελή!
    Έχει αυτή την άθλια συμπεριφορά μπροστά στους άλλους, αλλά όταν είμαστε μαζί μιλάμε πολύ σοβαρά και λέμε πολύ σημαντικά πράγματα. Κάτι φορές τσακωνόμαστε για βλακείες και για πλάκα πολλές φορές, ενώ μ αυτόν που είμαι τώρα δεν έχουμε τσακωθεί ποτέ!
    Τι προτείνεις να κάνω? Να τολμήσω κάτι που έχει 99% πιθανότητες να αποτύχει ή να κάτσω μ αυτό που έχω (που μου μιλάει ακόμα και για γάμο και παιδιά!) και βαθιά μέσα μου να ξέρω ότι δε με θέλει πραγματικά? Μέχρι τώρα βρίσκω άντρες που δεν είναι δυναμικοί και ζω πράγματα χλιαρά. Που ξέρω ότι θα τελειώσω εγώ όταν δεν αντέξω άλλο. Ποτέ δε με έχει χωρίσει κανείς.. Και τώρα που υποπτεύομαι ότι αυτός κατά βάθος δε θέλει, θέλω μέσα μου να ξεκαθαρίσω τι παίζει και αν ισχύει να τον χαιρετήσω ευγενικά και να πάρει ο καθένας το δρόμο του. Κάθομαι μαζί του μόνο για να μην είμαι μόνη μου.

    Απάντησέ μου σε παρακαλώ… Πρέπει να κάνω κάτι γρήγορα. Δε θέλω να ζω κάτι ψεύτικο. Θέλω να ζήσω τη ζωή μου. Είμαι τόσο νέα και ζω σαν μεγάλη γυναίκα με συμβιβασμούς , υποχωρήσεις και ατολμία..

    • helensloveblog August 10, 2012 at 7:09 pm #

      Γεια σου Sveta,
      με συγχωρείς που δεν σου απάντησα νωρίτερα.
      Κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει μέλλον στην τωρινή σου σχέση.Κανονικά θα έπρεπε να είναι τρελός μαζί σου και να θέλει να κάνετε τα πάντα μαζί και να τον ελκύεις σαν άτομο.Όμως το έχεις δει ακόμα και εσύ ότι τα μάτια του δεν είναι ενθουσιώδη μάτια ενός ερωτευμένου ανθρώπου.Τώρα όσον αφορά τις συζητήσεις για γάμους και παιδιά, είναι ανοησίες.Εδώ είστε μαζί πέντε μήνες και έχει ξενερώσει, τι θα κάνετε δηλαδή στο γάμο;Η γνώμη μου είναι καθαρά να τον αφήσεις και να συνεχίσεις την ζωή σου.Θα σου το πρότεινα αυτό ακόμα και αν δεν μου έλεγες ότι υπάρχει κάποιος άλλος που να ενδιαφέρεσαι.Γιατί το θέμα δεν είναι να χωρίσεις μόνο και μόνο επειδή θα βρεις σίγουρα κάπου αλλού σχέση.Το θέμα είναι να χωρίσεις γιατί η σχέση σου δεν είναι αυτό που θέλεις, αυτό που ψάχνεις και πάει και τελείωσε.Γιατί αργότερα αν χωρίσεις και δε τα φτιάξεις με το άλλο παιδί, τι θα κάνεις;Μήπως θα στεναχωρηθείς και δε θα αντέξεις μόνη σου;
      Για να είμαι ειλικρινής, θα σου πρότεινα να μείνεις λίγο καιρό μόνη σου έτσι ώστε να μπορείς να τα βγάζεις πέρα στη ζωή σου χωρίς να έχεις την ανάγκη κανενός αγοριού.Και θα δεις ότι η ζωή σου θα γεμίσει τόλμη, γιατί θα έχεις ήδη δοκιμάσει κάτι που θέλει τόλμη για εσένα (το να μείνεις μόνη σου).Να είσαι λίγο υπομονετική με αυτό το παιδί που σου αρέσει και άσε την κατάσταση να κυλήσει από μόνη της.Μην αφήνεις το άγχος να σε κυριεύει για το αν θα μείνεις ή όχι μόνη σου.Εγώ πιστεύω ότι καλό θα σου κάνει.Αν τελικά τα βρεις με τον συμφοιτητή σου, να είσαι προσεκτική και να του δείχνεις ότι σε ενοχλεί η στάση του απέναντι στα άλλα κορίτσια, αν συνεχίζει να είναι έτσι πίστεψε με ούτε και αυτός αξίζει.Γενικά μην στηρίζεις όλη σου τη ζωή στις σχέσεις με τα αγόρια.Όπως το ‘πες και εσύ είσαι νέα και θα βρεθούν ευκαιρίες στη ζωή καλύτερες από τις τωρινές!
      Ελπίζω να σε βοήθησα!

  6. Ιριδα December 21, 2012 at 12:59 am #

    Γεια σας ειμαι η Ιριδα ειμαι 20 χρονων κ εδω κ 9 μηνες εχω σχεση με καποιον 26 χρονων ειμαστε φοιτητες. Λοιπον με το αγορι μου οταν τα φτιαξαμε εδειχνε ενδιαφερον αλλα γενικα δεν με επαιρνε τηλεφωνα να δει τ κανω κλπ ουτε κ μου εστελνε μηνυματα το συζητησαμε τ ειπα οτι με ενοχλει οποτε αρχισε να το βελτιωνει.Λοιπον το προβλημα μου τωρα εμενα ειναι οτι ενω οταν τα φτιαξαμε στην αρχη μου εδειχνε ερωτικο ενδιαφερον οταν ολοκληρωσαμε να τονισω οτι ειναι ο πρωτος μου ….αρχισε σιγα σιγα να χανει αυτο το ενδιαφερον δλδ στην αρχη καναμε σεξ μερα παρα μερα μετα το γυρισαμε στις 3 φορες την εβδομαδα κ τωρα πλεον 2 φορες το μηνα κ αυτο απο δικη μ πρωτοβουλια …..το εχουμε συζητησει κ μου λεει πως δεν του βγαινει ,επισης οτι δεν ειναι ερωτευμενος μαζι μου κ οτι απο την αρχη π τα φτιαξαμε δεν ηταν αλλα τα εφτιαξε μαζι μου επειδη του αρεσε ο χαρακτηρας μου εχουμε χωρισει 2 φορες για λιγες μερες λογω αυτου τ θεματος αλλα κ επειδη γενικα πλεον ολο εχει διαβασμα ειναι πιεσμενος με τα μαθηματα κ βρισκομαστε 2 με 3 φορες την εβδομαδα κ φυσικα ποτε δεν κοιμομαστε στο ιδιο κρεβατι γτ δεν βολευεται αλλα τα εχουμε ξαναβρει γιατι μου λεει οτι με αγαπαει κ νοιαζεται για μενα κλπ. Εγω τον αγαπω παρα πολυ κ ειμαι ερωτευμενη μαζι του αλλα φοβαμαι οτι πιθανον θελει καποια αλλη αν κ το αρνειται κ οτι ετσι κ αλλιως θα χωρισουμε αλλα δεν θελω να τον χασω. σε παρακαλω πες μου την γνωμη σου ?? Μπορω να τον κανω να με ερωτευτει ?? Κ για ποιον λογο συμπεριφερεται ετσι ???

  7. Maria CH August 10, 2013 at 11:06 am #

    Γεια σας κ συγχαρητήρια για το blog..! Είμαι η Μαρία 22 χρονών και έχω σταθερή σχέση με ένα αγόρι 20 χρονών σχεδόν 4 χρόνια. Από την αρχή της σχέσης μας ο μόνος λόγος που τσακωνόμασταν και τσακωνόμαστε ήταν η παρέα του. Δεν ήθελα κ δεν θέλω να έχει επαφές και να βγαίνει με άλλους γιατί όλη η παρέα του είναι ελεύθερη και σίγουρα του λένε για άλλες γκόμενες, πράγμα που με κάνει να ζηλεύω. Κατά καιρούς έχουμε περάσει από διαλείμματα γιατί νιώθει πιεσμένος, καθώς υποστηρίζει πως τον ελέγχω σε όλα, ότι με όλα έχω πρόβλημα και ότι αν συνεχίσω έτσι δεν θα αντέξει άλλο! Στο σεξ είμαστε οκ αν κ έχει περιοριστεί σταδιακά με τα χρόνια. Είναι άτομο οξύθυμο που με τη φωνή προσπαθεί να πει ότι έχει δίκιο σε ορισμένα θέματα. Εγώ απ’ την άλλη είμαι γκρινιάρα, όντως ελεγκτική γιατί φοβάμαι μην με απατήσει. Δε ξέρω πως να το χειριστώ, γιατί τον βλέπω να απομακρύνεται. Όταν τον ρωτάω για να βγούμε μερικές μέρες μου λέει πως θέλει να βγει κ με τουσ φίλους του κ ότι δεν έχει όρεξη σήμερα πχ να βγούμε μαζί. Εκεί πιστεύω και εγώ πως δε με θέλει όσο εγώ και δεν θέλει να με βλέπει συνέχεια όπως εγώ. Δεν είναι γλυκός μαζί μου, δεν μου κάνει κομπλιμέντα τίποτα, δε θέλει λέει μπροστά σε κόσμο να είναι διαχυτικός και άλλα τέτοια..Εγώ κάθε μέρα στεναχωριέμαι γιατί τον αγαπάω..Τι μου προτείνετε να κάνω;

    • helensloveblog September 23, 2013 at 10:48 pm #

      Γεια σου Maria CH.
      Όταν κάποιος έχει διαρκώς στο μυαλό του ότι θα τον απατήσουν, τότε να είσαι σίγουρη πως θα το κάνουν.Δε γίνεται να φοβάσαι για κάτι τέτοιο.Πάνω απ’ όλα δεν του έχεις εμπιστοσύνη.Στην αρχή οι πράξεις του δεν έδειχναν κάτι τέτοιο.Τώρα, όμως, έχει αλλάξει η συμπεριφορά του απέναντι σου.Αυτό συμβαίνει γιατί εσύ τον οδήγησες προς τα εκεί.Δεν γίνεται να του υπαγορεύεις με ποιον θα βγαίνει και με ποιον όχι, ακόμα κι΄αν δεν σου αρέσει η παρέα του.Αν δεν ακούει όσα του λένε οι φίλοι του, δεν υπάρχει λόγως ανησυχίας.Στη σημερινή εποχή με όποιο παιδί και να κάνεις παρέα, θα σου αναφέρει συζήτηση με κοπέλες.Αυτό τι σημαίνει;Ότι δε θα ‘χει κανέναν φίλο;Το σημαντικό είναι να μην επηρεάζεται από αυτά που λένε.Είναι λίγο δύσκολο να το πιστέψεις αυτό, όμως με το να του μεταδίδεις αυτήν την αρνητική και αγχώδης αύρα ότι τώρα θε με απατήσεις, στο τέλος θα το κάνει.Τον βάζεις σε σκέψεις… μπορεί προηγούμενως να μην είχει καν στο μυαλό του την απάτη και τώρα να το σκέφτεται.Όπως και να ‘χει πρέπει να σταματήσεις να είσαι τόσο ελεγκτική και αυτός θα ξαναγίνει γλυκός μαζί σου.Απλά εξήγησε του ότι κατάλαβες πως είχες άδικο.

  8. Άθη September 14, 2015 at 8:12 pm #

    Ελενάκι καλησπέρα…ε,εμ…ΠΟΥ χάθηκες ε σύ βρε?…(ε, ρε σύ η Αθανασία είμαι…) από ‘Μικρή αχτίδα’…που κάποτε μιλούσαμε και από το μέϊλ σου…εύχομαι, να είσαι καλά…ρε σύ Ελενάκι προσπάθησα να σου στείλω μέϊλ στο παλιό σου μέϊλ το παλιο α υτό που είχα ε γώ εννοώ..αλλά μάλλον το’χεις αλλάξει?…ε, αν δείς το σχόλιό μου αν θες επικοινώνησε ρε σύ μαζί μου…θα χαρώ πολύ να τα πούμε, και να μάθω και νέα σου..μου έλειψες! φιλάκια..Αθανασία..

    • helensloveblog March 27, 2016 at 12:20 am #

      Geia sou..sou esteila kai sto blog sou.elpizo na pires t minima mou🙂

Leave a Reply

