Τι σημαίνουν τα αισθήματα σου μετά από έναν χωρισμό;

13 Jul

Κάθε χωρισμός είναι και ένας μικρός θάντατος λένε.Πρέπει,δηλαδή, να “θρηνήσεις”  για ότι έφυγε και έπειτα να συνεχίσεις τη ζωή σου με κάποιο άλλο άτομο.Για κάποιους μπορεί όντως ένας χωρισμός να τους στερήσει πολλά και να τους ρίξει κατά πολύ την ψυχολογία.Για κάποιους άλλους όμως είναι και μια μικρή γιορτή, γιατί προφανώς πνιγόντουσαν από αυτή την σχέση και δεν ήξεραν πως να ξεφύγουν.Υπάρχουν λοιπόν και αυτοί που είναι τις άποψης ότι “για κάθε τι που τελειώνει κάτι νέο αρχίζει”.Αυτό που ισχύει,όμως, είναι ότι σε κάθε χωρισμό μαθαίνουμε τόσο τον πραγματικό χαρακτήρα του άλλου, όσο και τον δικό μας.Για παράδειγμα, αν χωρίσεις τον άλλον και αυτός θ΄αρχίσει να σε βρίζει και να λέει τα χειρότερα για σένα στην παρέα του, σημαίνει ότι είναι ένας εγωιστής που δε μπορεί να συνειδητοποιήσει ότι η κοπέλα του τον “παράτησε” και απλά θέλει να εκδικηθεί.Με λίγα λόγια, πέρα από την ανωριμότητα της πράξης του, ήταν τόσο καιρό κι ένας “υποκριτής”.Σε μια τέτοια περίπτωση σου έρχονται και ανάλογα συναισθήματα όπως:

Απογοήτευση, γιατί αυτό που θεωρούσες τέλειο, στην πραγματικότητα δεν είναι.Πριν τον χωρισμό φαινόταν το καλύτερο άτομο για σχέση, αυτός που περίμενες τόσο καιρό για να ανοίξεις την καρδιά σου.Μετά τον χωρισμό,όμως , άρχισε να σε κακολογεί και να σου συμπεριφέρεται ως τον χειρότερο εχθρό του, δείχνοντας έτσι τον αληθινό του χαρακτήρα.Εκείνη την στιγμή η απογοήτευση σίγουρα φτάνει στα ύψη, ειδικά όταν κάθεσαι και σκέφτεσαι όλα τα ωραία λόγια που σου έλεγε όταν ήσασταν μαζί, του στυλ: «Θα σ΄αγαπώ για πάντα και θα είμαι εκεί όποτε με χρειαστείς (ακόμα κι αν χωρίσουμε)….κ.τ.λ.»

Κενή, γιατί τον είχες δίπλα σου ή ίσως γιατί τον όλο καιρό που ήσασταν μαζί τον είχες συνηθίσει.Τώρα, όμως, δεν έχεις κανένα μήνυμα το βράδυ για να πεις ένα καληνύχτα στον άνθρωπό σου, ούτε κανέναν για να βγεις μια ευχάριστη βόλτα που θα σε κάνει να νιώσεις ζωντανή και πάλι.Αυτό το κενό της απόρριψης και της αίσθησης ότι έχεις χάσει τα πάντα, θα φύγει όταν θ΄αρχίζεις ν΄ασχολείσαι πιο πολύ με τον εαυτό σου και όταν συνειδητοποιήσεις ότι αυτό που έφυγε δεν ήταν όλα όσα είχες.

Θυμό, γιατί τα ψεύτικα τα λόγια του, εσύ τα είχες κάνει νόμους.Όλα όσα σου έλεγε για αγάπες και όνειρα ήταν στην τελική ψέμματα και μεγάλα λόγια και αυτό είναι κάτι που πονάει πολύ.Η αίσθηση της προδοσίας είναι μεγάλο “χτύπημα” επίσης στην ψυχολογία του άλλου και τότε είναι που σκέφτεσαι και λες στον εαυτό σου πως δε θα ξαναγαπησεις και δε θα ξαναερωτευτείς κάποιον.Βέβαια, ποτέ μη λες ποτέ. Σίγουρα κάποια στιγμή θα ξαναερωτευτείς, απλώς εκείνη τη φορά θα σου πάρει περισσότερο χρόνο να εμπιστευτείς για άλλη μια φορά τα λόγια και τις πράξεις του άλλου.Ένας τρόπος για να σου φύγει αυτός ο θυμός που έχεις για τον πρώην σου , είναι απλά να καταδεχτείς την τωρινή κατάσταση της σχέση σας και να αρχίζεις να θυμάσαι και τις καλές σας στιγμές και όχι να επιμένεις τόσο στις άσχημες αναμνήσεις.

Τύψεις, γιατί εσύ ήσουν αυτή που τον “πρόδωσε” και τον χώρισε.Αν, για παράδειγμα τον απάτησες ή προσποιόσουν για καιρό ότι είχες αισθήματα γι΄αυτόν ενώ δεν είχες, τότε θα νιώσεις άσχημα την στιγμή που θα χωρίσετε και θα χρειαστεί φυσικά να του πεις και την αλήθεια.Αυτό που δε θα σε βοηθήσει καθόλου είναι αν αυτός αρχίζει να  σε κατηγορεί που τόσο καιρό τον κορόιδευες, γιατί πολύ απλά έχει κι ένα δίκιο.

6 Responses to “Τι σημαίνουν τα αισθήματα σου μετά από έναν χωρισμό;”

  1. Αθανασία July 21, 2011 at 5:04 pm #

    Ε, γειάσου Ελενάκι! μα που χάνεσαι εσύ κατά καιρούς?, ε,αυτό που λες και περιγράφεις εδώ είχα κάποτε, την πάααρα πολύυ κακή τύχη να το περάσω, και ομολογώ ότι είναι η χειρότερη από τις χειρότερες, εμπειρίες που μπορεί να έχει ποτέ κάποιος, πραγματικά απαίσιο…το πέρασα, τρίς φορές με τρία διαφορετικά, άτομα πρώτα στα δεκάξι μου με ένα μαλάκα που’χα μπλέξει, τότε…(αυτός όμως ήταν και πολύυυ μαλάκας), και που μου’κανε αυτά που γράφεις, (με έβριζε σε άλλα, άτομα και με κατηγορούσε), με τον περιβόητο πρώην μου που, ντάξει αυτός ήταν ο ε γ ωι στής, αλλά ποτέ δεν έτυχε να έχω χειροπιαστές αποδείξεις ότι, όντως με έβριζε ή με κατηγορούσε σε άλλους, τρίτους ΔΕ ξέρω έως σήμερα, τίποτε πάνω σε αυτό, και δεν είμαι σίγουρη καθόλου γι’αυτό και μιά τρίτη (η χειρότερη ίσως?) με ένα άτομο από τη σχολή μου που ήταν
    απίστευτα ηλίθιος και που επειδή τον απέρριψα, μετά από διάφορες αηδίες που έκανε (σε μένα) αυτός πήγε κι έπιασε μιά συμφοιτήτριά μου και πολύ φίλη, και της είπε διάφορα για μένα που δε τα’ κανα ποτέ σε αυτόν, (ότι του ρίχτηκα) τέτοιο θράσος λέμεεεεεεεεε! και συν τοις άλλοιςμ της τα’ ριξε και από πάνω! πολύ ωραίο ποστάκι πάντως! καλησπέρες και καλώς ήρθες και πάλι….

    • helensloveblog July 24, 2011 at 10:20 pm #

      Γεια σου Αθανασία μου.
      Καλώς σε βρήκα, μου έλειψαν τα σχόλια σου.Έχω πολλές δουλειές και ΄γω κατά καιρούς και γι΄αυτό δεν έβρισκα χρόνο ν΄ασχοληθώ καθόλου με το μπλογκ.Βλέπω είχες την τύχη να πέσεις σε τέτοια πρόσωπα και μάλιστα τρεις φορές.Τέτοια άτομα που θα τα χαρακτήριζα ως και ανώριμα, δεν αξίζει ν΄ασχοληθείς καν μαζί τους.Διότι άλλο σου έδειχναν τόσο καιρό και άλλο ήταν και γιατί πάνω απ΄όλα θέλουν το “κακό” σου(να σε δυσφημίσουν και τα σχετικά).Τουλάχιστον ξεμπέρδεψες με όλους αυτούς…Απλά μακριά και αγαπημένα που λένε.

  2. lila September 14, 2011 at 9:12 am #

    ta niw8w ola auta ektos apo tupseis!

  3. Στελλα February 22, 2012 at 12:01 pm #

    Καλησπερα σας!
    Ελενη τα αρθρα σου ειναι βγαλμενα απο τη πραγματικοτητα..Θα ηθελα κ εγω λοιπον να μοιραστω και την δικη μου ιστορια χωρισμου γιατι νιωθω πολυ χαλια και απογοητευμενη,απελπισμενη,θελω καπου να τα πω…Ετσι οπως ακριβως το ειπες..μικρος θανατος..!
    Με το αγορι μου τα ειχα 6 μηνες..ειναι αστυνονικος..πριν μια βδομαδα εμαθε οτι παιρνει μεταθεση για Κεφαλλονια.Εγω οπως καταλαβαινεις……δεν εχω δυναμη ουτε να σηκωθω απο το κρεβατι…Εκεινος…μου μιλησε λεγοντας μου πως (επειδη ειχε παλια σχεση 7 χρόνων απο αποσταση) δεν γινεται να συνεχισουμε απο τετοια αποσταση διοτι το εκανε μια φορα το λαθος και δε θελει να το ξανακανει.Δεν θα ξερει λεει τι κανω εγω εδω…και τα λοιπα…εγω τον παρακαλεσα…ετσι οπως το ακους…εφτασα στο σημειο να του πω να τα παρατησω ολα και να παω μαζι του…μετα απο πολλα παρακαλια..και παλι δεν δεχτηκε…Λεει θελει να κανει ενα καινουργιο ξεκινημα στη ζωη του..να φυγει απο την κωλοΑθηνα γιατι βαρεθηκε..εγω τον αγαπαω και το ξερει…πιστευα και εκεινος πως ενιωθε κατι αυοτυς τους μηνες διοτι εδειχνε πολυ ευτυχισμενος μαζι μου..αλλα τιποτα..με “ξεπεταξε” σαν να μουν απλα κατι για να περναει την ωρα του..μου ειπε επισης πως περιμενε ολη του τη ζωη να παρει μεταθεση και να φυγει δεν μπορει να το αφησει τωρα και να μην παει για μια κοπελα…εγω εκανα οτι μπορουσα..εκεινος τωρα με το ζορι μου μιλαει και σε 1 μηνα φευγει..γιατι μου το εκανε αυτο..μα τοσο ψευτης ηταν τελικα…και οταν ημασταν μαζι ολο φιλια και αγγαλιες??πως χαθηκανε ολα αυτα
    :'(((((((((((((((((((((((!!!!!!!

  4. mania August 6, 2012 at 12:30 pm #

    καλησπέρα…..είμαι καινούρια εδώ….χώρισα πριν 2 μέρες οι οποίες μου φαίνονται αιώνας…νιώθω όλα αυτά που λέει το άρθρο εκτός από τις τύψεις γιατί ήταν δική του επιλογή….μου λείπει πολύ….θέλω να τον πάρω τηλέφωνο να του μιλήσω….τον αγαπάω πολύ…..είχα χτίσει την ζωή μου επάνω του….κ λόγο επαγγέλματος βλέπετε ναυτικός είχαμε μια άλλη σχέση….τον θέλω πίσω παρά τον πόνο που μου προκάλεσε….μου είπε πως του τελείωσε αλλά πως γίνεται αυτό ενώ πριν μερικές μέρες κανονίζαμε τις διακοπές μας κ το μέλλον μας????είναι όλη μου η ζωή….μου είπαν να τον αφήσω να μην τον πάρω τηλ αλλά ούτε τίποτα άλλο κ ίσως γυρίσει μόνος του….το μόνο που ξέρω είναι ότι δεν ήταν σίγουρος 100% στο να χωρίσουμε κ ότι ήταν δική του απόφαση…..πονάαααααααωωωωωωωωωωωωωωωωω….ευχαριστώ για τον χρόνο σας….

    • helensloveblog August 10, 2012 at 1:08 pm #

      Καλησπέρα.
      Να ξέρεις ότι στη ζωή τίποτα δεν είναι δεδομένο.Μία κατάσταση όσο καλή ή κακή είναι μπορεί να αλλάξει.Για να σε άφησε όμως το αγόρι σου, έτσι στα ξαφνικά, σημαίνει ότι εδώ και καιρό το μυαλό του ταξίδευε αλλού.Θα υπήρχαν κάποιοι σοβαροί γι’ αυτόν λόγοι που θα τον ώθησαν εκεί.Όπως και να έχει, δεν πρέπει να χτίζεις όλη σου την ζωή σε ένα άτομο, γιατί αν μια μέρα τον χάσεις στα ξαφνικά τι θα γίνει;Θα κάθεσαι να σκέφτεσαι τα όνειρα που χτίζατε μαζί, ενώ η ζωή θα περνάει μπροστά από τα μάτια σου.Να έχεις πάντα στο μυαλό σου ότι αυτό το αγόρι “δε μου ανήκει”, έτσι ώστε αν τον χάσεις να μην χάσεις μαζί και το μυαλό σου.Απ΄ότι μου είπες η ίδια δεν ήταν σίγουρος για τον χωρισμό σας, γι΄αυτό και θα σου συνιστούσα να τον έπαιρνες τηλέφωνο και να του έλεγες πως νιώθεις χωρίς εγωισμούς (ότι θα φαίνεται ότι τον παρακαλάς και τα σχετικά).Αν επιμείνει ότι δε θέλει να είστε μαζί, ζήτα του τουλάχιστον (αν θέλεις) τον αληθινό λόγο που σε αφήνει και μετά δεν έχεις άλλη επιλογή από το να τον αφήσεις.

Leave a Reply

