Μη μου φέρεσαι σκληρά!

18 Jun

♥ Όταν ακούς την φωνή του αγοριού σου να σου μιλάει τρυφερά σε κάνει σίγουρα να γελάς..
♥ Όταν νιώθεις τα χάδια του σε όλο το κορμί σου ανατριχιάζεις…
♥ Όταν μάτια του σε κοιτούν με αγάπη νιώθεις ασφάλεια…
♥ Όταν σου φέρεται τόσο γλυκά  το μόνο που θέλεις είναι να είσαι μαζί  του…

Όταν όμως σου φέρεται τόσο σκληρά εσύ τι πρέπει να κάνεις ?

Το μόνο σίγουρο είναι ότι δε θα πρέπει να το ανεχτείς!Τι εννοούμε όμως με το όρο «μου φέρεται κάποιος σκληρά?»

  1. Σκληρό θεωρείται όταν δε σου συμπεριφέρεται έτσι όπως σου αξίζει.
  2. Όταν σε υπομηδενίζει και σε θεωρεί κατώτερό του ίδιου σου του εαυτού.
  3. Όταν σε κάνει περίγελο σε άλλους ανθρώπους  απατώντας σε.
  4. Όταν παίρνει το δικαίωμα σωματικής βλάβης πάνω σου με το έτσι θέλω και έτσι σου αξίζει.
  5. Όταν σε κοροιδεύει μπροστά στα μάτια σου και σου λέει ψέματα.
  6. Όταν σε βρίζει με το παραμικρό λάθος που θα κάνεις!
  7. Όταν σου λέει πως θ΄αλλάξει, αλλά ποτέ δε το κάνει!
  8. Όταν του τηέφωνείς και αυτός βρίσκει καλύτερο να μιλήσει με άλλη.
  9. Όταν έχει νεύρα και ξεσπάει πάντα πάνω σου, χωρίς να φταις.

Μια καλή άσκηση που μπορείς να κάνεις μόνη σου, αν ο σύντροφος σου είναι απρόθυμος να το συζητήση αυτό μαζί σου είναι η εξής:

Ρώτα τον εαυτό σου 3 ερωτήσεις:

-Τι πιστεύω για τον σύντροφο μου?

-Ποιες συμπεριφορές πιστεύω ότι αυτός δε θ ‘ αλλάξει ποτέ?

-Πόσα μειονεκτήματα και πόσα πλεονεκτήματα έχει ο χαρακτήρας του (ιδίως απέναντί σου) ?

Αναλόγως πάντα με τις απαντήσεις που θα δώσεις η ίδια στον εαυτό σου, θα καταλάβεις αμέσως πως πρέπει να δράσεις και τι ακριβώς να κάνεις!Αν τα μειονεκτήματα υπερισχύουν και τα πλεονεκτήματά του είναι μόνο δύο τρία, τότε σίγουρα θα ξέρεις ότι πρέπει να τον «αφαιρέσεις» από την ζωή σου!Αυτές οι ερωτήσεις θα σε βοηθήσουν να διαλευκάνεις ορισμένα πράγματα γι΄αυτόν που σε έχουν μπερδέψει πολύ.Όπως για παράδειγμα για το πόσο έχει αλλάξει και για το αν αξίζει το «γλυκό» παρελθόν να «βασανίζεσαι» τώρα.Κατα τη γνώμη μου δεν αξίζει να ανέχεσαι έναν άνθρωπο, επειδή και μόνο σου λέει ότι θ΄αλλάξει και ότι απλά τυχαίνει να ξεσπαέι πάνω σου όταν έχει νεύρα!Κανένας δεν αξίζει να χαραμιέται για τέτοιου είδους συμπεριφορές.Και ούτε αξίζει να σκέφτεσαι: «Μα κάποτε ήμασταν μια χαρά …!» Αυτό ήταν κάποτε και οι άνθρωποι αλλάζουν είτε προς το καλό είτε προς το χειρότερο.Αναλόγως πάντα τι χαρτί θα διαλέξει ο καθένας!Έτσι λοιπόν, σε περιπτώσεις που κάθεσαι και αναπολείς το παρελθόν κάτσε και σκέψου τον εαυτό σου για λίγο και τι έχει να σου προσφέρει αυτός ο άνθρωπος.Πάνω απ’ όλα «είσαι ευτυχισμέννη»? Γιατί αυτό δεν είναι υποτίθεται το νόημα της σχέσης? Να είσαι με κάποιον που θα σε αγαπά πραγματικά και θα σε κάνει χαρούμενη και όχι δυστυχισμένη.Γιατί να κάθεσαι και να κλαις για χάρη του, από την στιγμή που αυτός δε δίνει δεκάρα για τα αισθήματά σου..? Ένα όμως είναι σίγουρο : αυτό που σου δίνει δε λέγεται σίγουρα αγάπη και στην τελική το παρελθόν είναι να το θυμόμαστε και όχι να γυρίζουμε πίσω σε αυτό!Σημασία έχει να προχωράμε στη ζωή και να ανακαλύπτουμε καινούργια πράγματα, όχι να μένουμε πίσω.

One Response to “Μη μου φέρεσαι σκληρά!”

  1. Αθανασία June 19, 2010 at 3:03 pm #

    Ελενάρα μου γειάσου!…πολύ ωραίο το ποστάκι σου,αυτό κ έχεις δίκιο φυσικά,’το παρελθόν είναι να το θυμόμαστε’…όπως λες ‘απλώς θα συμπλήρωνα εγώ,κ όχι να γυρίζουμε πίσω σε αυτό κ να μας πονάει’….ε, έχω πρωσοπική εμπειρία από αυτά,που λες δυστυχώς κ ξέρω,πόοοσο άσχημο είναι να τα βιώνει μιά κοπέλα.. αυτά όλα…ε,ναί μου τα έχουν κάνει όλα,αυτά (ο πρώην μου) φυσικά…κ μου έχει κάνει κ το 4 κάποιος παλιότερος (πρίν τον πρώην μου)…ο οποίος ήταν κ πολύ ζώον ο τύπος αλλά τέσπα… ήταν από τα ‘καλά παιδάκια’γι αυτό…η καλύτερη λύση για κάποια κοπέλα που βιώνει,τέτοια κατάσταση ή τέτοιες καταστάσεις είναι Ο ΑΜΕΣΟΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ….όσο κ αν πονάει…στη σκέψη αυτό…όσο πιό άμεσα κ γρήγορα,γίνεται…επειδή η κατάσταση ΔΕΝ βελτιώνεται πο-τέ δυστυχώς,σε τέτοιες περιπτώσεις ατόμων…μάλλον γίνεται χειρότερη….παρά καλύτερη κάθε μέρα… κ γώ αυτή την ελπίδα,είχα (ότι θα βελτιωθεί) με τον πρώην μου αλλά δυστυχώς αυτό ΔΕΝ έγινε,πο-τέ…ώσπου κάποια στιγμή με έφτασε να μην με νοιάζει,ούτε αν ζεί ή πέθανε…(η πλήρης αναισθησία λέω εγώ,η πλήρης αποκτήνωση) με όσα έκανε συνεχώς….κ κάποια στιγμή τον έστειλα οριστικά,κ υσήχασα!! τώρα τον πήρε άλλη! χοχοχοχοχο!!μπορεί όμως να χωρίσει μιά κοπέλα κ πολύυ πρίν,να φτάσει σε αυτό το άσχημο και ακραίο σημείο που έφτασα εγώ…αν θέλει την υσηχία της….πολύ ωραίο πόστ παρόλα αυτά…καλησπέρες…

Leave a Reply

