Ο νεανικός έρωτας!

4 Oct

Ο πρώτος και πιο μεγάλος έρωτας της ζωής μας τυχαίνει και να είναι ο νεανικός μας ερωτας.Η έλξη δηλαδή προς το άλλο φύλο αρχίζει κυρίως από την εφηβεία και τότε  διαλέγουν αυτόν που τους κάνει το κλικ.Στην αρχή της σχέσης τους όμως  δεν καταλαβαίνουν πως αγαπάνε και πόσο σημαντικό είναι το αν θα συνεχίσουν την σχέση τους στο επόμενο επίπεδο (στην ολοκλήρωση) . Νομίζουν πως απλά είναι μια σχέση και κάποια στιγμή θα τελειώσει(δεν έχουν άδικο βέβαια, γιατί κάποια στιγμή θα τελειώσει όλη αυτή ας πούμε περιπέτεια ανάμεσα τους) πάντα όμως θα θυμούνται ποιος ή ποια ήταν αυτός ή αυτή που έδωσαν το πρώτο τους φιλί ή έστω την πρώτη τους αγκαλιά.Οι περισσότεροι λένε ότι νεανικός  έρωτας είναι και θα περάσει!Κι’ όμως, δεν είναι έτσι!Άλλοι έχουν φτάσει στο σημείο να παντρεύονται, άλλοι να έχουν σχέση από τα 14-23 χρόνια τους.Οπότε καταλαβαίνουμε όλοι πως πρέπει να προσέχουμε πάντα με ποιον θα τα πρωτοφτιάξουμε, γιατί ακόμα και αυτός ο πρώτος μπορεί και να είναι και ο τελευταίος μας ή να είναι η πρώτη μας αληθινή αγάπη.Άρα καλό θα ήταν να έχουμε μόνο γλυκιές αναμνήσεις και να μην μετανοιώνουμε την ώρα και την στιγμή που ολοκληρώσαμε με κάποιον.Η ολοκλήρωση σε μια τέτοια ηλικία ( στην εφηβεία) ,δεν είναι απαραίτητα κακή.Είναι πιο πολύ συναισθηματική ικανοποίηση, δένεσαι πιο πολύ με το άτομο που είσαι μαζί και τον νιώθεις πιο κοντά σου από ποτέ!Ολά αυτά (η ολοκλήρωση,τα φιλιά,τα χάδια) είναι κάτι φυσιολογικά, αρκεί να μην ξεφεύγει κανείς.Δηλαδή να μην αρχίζει να το κάνει με τον καθένα που τα φτιάχνει ή που νιώθει κάποια έλξη, γιατί στο τέλος το όνομα θα βγει!Επίσης είναι να πέσει κανείς στο σωστό άτομο, το οποίο δε θα σε παρατήσει μόλις πάρει αυτό που ήθελε και δε θαρχίζει να το διαδίδει παντού και να λέει ότι είναι κάποιος τώρα!Πράγμα που σημαίνει ότι μόνο αυτό ήθελε!Οπότε συμπεραίνουμε ότι ο έρωτας στην εφηβεία είναι ο πιο καλύτερος και ο πιο αξέχαστος. Επίσης όσοι είναι έφηβοι και θέλουν να ολοκληρώσουν με το αγόρι τους θα πρέπει να ιδιαίτερα προσεχτικοί και σίγουροι, γιατί στο τέλος θα το μετανοιώνουν και για όλη τους την ζωή!!!

2 Responses to “Ο νεανικός έρωτας!”

  1. Αθανασία October 6, 2009 at 6:53 pm #

    Καλησπέρα καλή μου…ε,τι μου θύμισες πάλι τώρα..(την ιστορία με τον,περιβόητο πρώην μου),φυσικά…που ντάξει έχω να πώ ότι ήταν το μεγαλύτερο λάθος που έχω,κάνει μακράν όμως..και το μετάνιωσα πολύυυ πικρά…μα πολύ πικρά…όμως..φυσικά εγώ γι αυτόν ΔΕΝ ήμουν,η πρώτη του αγάπη,(ναί δεν είχα,τη τύχη αυτή)..είχαν περάσει πάααρα πολλές ‘αγάπες’ από τη ζωή,του όταν μπήκα εγώ σε αυτήν…όμως ήταν λάθος μου,επειδή τότε που έμπλεξα μαζί του ήμουν,πολύυυυ μικρή (15χρονών)εγώ κ εκείνος ήταν ήδη,άντρας ήταν 23χρονών τότε τώρα είναι κάπου 34;;κάπου εκεί….με πλύγωσε απίστευτα πιστέυω δεν θα υπάρξει,κανένας άλλος στη ζωή μου ίσως κ μέχρι να πεθάνω,(όσο υπερβολή,κ αν ακούγεται αυτό),που για μένα δεν είναι,είναι αυτό που νιώθω που να με κάνει,να πονέσω τόσο,αλλά κ που να με κάνει να τον αγαπήσω τόσο,μ αυτή την ένταση,με αυτή την τρέλλα,μ αυτό το πάθος…όπως αγάπησα εκείνον τότε…κ όντως μέχρι σήμερα,δεν έχει υπάρξει κάποιος τέτοιος έρωτας….για κανέναν δε ξαναένιωσα έτσι από τότε…πάνε κάπου 17χρόνια τώρα,από τότε…τι να πώ δε ξέρω…ίσως να ήταν κ επειδή,η ψυχή μου τότε ήταν ΄παρθένα’τότε δεν είχα,κάνει τίποτε με κανέναν άλλο ήμουν σε πολύ μικρή,κ τρυφερή ηλικία;;ίσως να είναι κ αυτό….δε ξέρω…πως αλλιώς να το εξηγήσω…πάντως το σίγουρο είναι πως δε πρόκειται ποτέ να ξεχάσω…ίσως κ για όσο θα ζω…και δε πρόκειται ποτέ να πάψω να πονάω,γι αυτόν τον έρωτα… μου άνοιξε πλυγές που δε κλείνουν με τίποτε……έχεις δίκιο πάντως σε ότι λες…χαιρετώ…

    • helensloveblog October 8, 2009 at 1:48 pm #

      Σε καταλαβαίνω..και ακόμα πιο πολύ καταλαβαίνω πόσο δύσκολο είναι να προσπαθεί κανείς να κλείσει πληγές που πολύ απλά δε κλείνονται, (και γίνεται ακόμα χειρότερο αν έχεις κάποιον να σου τις “ξύνει”).Εφόσον ήταν και ο πρώτος σου έρωτας, λογικό το βρίσκω να μην μπορείς να τον ξεχάσεις και να ερωτευτείς κάποιον άλλον τόσο βαθιά όσο αυτόν.Όμως μην σκας, γιατί τα καλά πράγματα έρχονται από εκεί που δε το περιμένεις και σε εκπλήσουν όσο δε φαντάζεσαι!!!

Leave a Reply

