Τι θεωρείται απιστία σήμερα?

3 Sep

kisses_02♣ Όποιος έχει σχέση…θεωρείται δεσμευμένος,άρα πιστός στον σύντροφό του,άρα δεν έχει κοιτάω δεξία-αριστερά!Υπάρχουν κάποιοι βέβαια που κάνουν μερικές κλεψιές…θεωρώντας ότι δε πειράζει!!!Η αλήθεια όμως  είναι ότι το κέρατο (μεταφραζόμενο ως απιστία κι’όλας) είναι εξίσου κέρατο όταν:

α) …σκέφτεται να σε κερατώσει….Από την στιγμή που του πέρασε κάτι τέτοιο..,δε πάει καλύτερα και να το κάνει??Ίδια η αμαρτία….

β)… μιλάει μέσω ίντερνετ με κάποια και της λέει κάτι παραπάνω από γλυκόλογα…Το ότι δεν υπάρχει   σεξουαλική επαφή δε σημαίνει ότι δεν απατάς τον σύντροφο σου….εκεί το πας σίγουρα!!!

γ)..κανονίζει να βγει με κάποια δήθεν φιλικά,ενώ μέσα του και τι δε θα ’δινε για να την φιλήσει…Ε  καλά εδώ δεν το συζητάμε καν…

δ)..σε φιλάει και παράλληλα σκέφτεται άλλη...Πήγαινε στην άλλη  καλύτερα αγόρι μου…Τι κάθεσαι?

ε)..ανταλλάζει νούμερο με κάποια που μόλις είδε και του κίνησε το ενδιαφέρον….Ποιος ο λόγος να το κάνει αν δεν έχει άλλα πράγματα στο μυαλό του..?

στ)…φτιάχνει facebook στα κρυφά…(το έχει εδώ και τόσο καιρό και στο κρατάει μυστικό?)…Ούτε add δε σε έκανε!!!Κάτι παίζεται…

Tip: Είναι εξαίρεση όταν τα αγόρια μας κοιτάνε τσ..ντες…γιατί πολλή απλά το ’χουν στην φύση τους..Όσο καλή και να είναι η σεξουαλική σας ζωή είναι κάτι που δεν μπορούνε να αποφύγουν..Όπως και όταν κάποια με άσπρο παντελόνι θα περάσει δίπλα τους…Δε μπορούν αν δε κοιτάξουν….Θα σκάσουν : Φοράει ή δε φοράει string??Γι’αυτό και μην το παλεύεις το πράγμα (περί αυτής της περιπτώσεως και μόνο βέβαια!!!)

8 Responses to “Τι θεωρείται απιστία σήμερα?”

  1. Αθανασία September 3, 2009 at 2:02 pm #

    Γειάσου καλή μου…ε,κοίτα επειδή έχω δεί την απιστία,πάααρα πολλές φορές ε,εντάξει και κυρίως με τον πρώην μου….κοίταξε πιστέυω ότι και το να σκέφτεται,κάποια άλλη κάποιος (το αγόρι σου)έτσι,ενώ είναι μαζί σου…είναι κι αυτό ένα είδος απιστίας οκ; ΔΕΝ έχει σημασία,καμία πιστέυω εάν θα κάνει κάτι ποτέ μαζί της οκ;;(μπορεί να μη κάνει,και τίποτε και ποτέ),μπορεί να μείνει και μεσ το μυαλό του οκ;;και για πάντα…σαν ανεκπλήρωτη επιθυμία…είναι όμως ΑΠΙΣΤΙΑ…όπως και να το κάνει κάποιος… ΔΕΝ είναι όμως απιστία,σε σωματικό επίπεδο,δεν υπάρχει σωματική επαφή,σέξ κλπ,κλπ…είναι όμως ‘νοερή’ απιστία…με το μυαλό…..που πιστέυω είναι πολύ,χειρότερη να στη κάνει κάποιος…έτσι?……..επειδή αφορά το μυαλό του…και δεν μπορείς να έχεις και αποδείξεις άμεσες ότι σε κερατώνει…αφού ΔΕΝ υπάρχει τίποτε σε πραγματικές συνθήκες…..αφού δε πρόκειται ίσως να τον δείς να κάνει κάτι,πάραπάνω με την άλλη…(αυτή που σκέφτεται εννοώ)…..(να τον πιάσεις μαζί της κλπ,κλπ οκ;;) ο πρώην μου που παρά το ότι,όπου να ναι παντρέυεται και όμως συνεχίζει παρ αυτά,να μου τηλ σαράντα φορές τη βδομάδα,το μήνα και πάει λέγοντας……..και να ασχολείται εκνευριστικά μαζί μου…είναι άπιστος δηλαδή;;;…εγώ λέω ότι ναί,είναι…..πρώτον επειδή ασχολείται μαζί μου,ενώ ΔΕ ΘΑ πρεπε οκ;;;και δέυτερον επειδή ίσως το κάνει,κρυφά από τη μέλλουσα γυναίκα του….(δε έχω βέβαια αποδείξεις ότι το κάνει κρυφά)αλλά μάλλον από όσα έχει κάνει έως τώρα,και από τη στάση του…αυτό βλέπω..ότι μάλλον το κάνει κρυφά…)ε,αυτό είναι απιστία…αυτή τη στιγμή τη κερατώνει….μιά ανάσα πριν το γάμο…..της τα φοράει κανονικά για μένα…..μπορεί να μην έχουμε κάνει κάτι (σέξ κλπ,κλπ…να μην είναι μαζί μου κανονικά οκ;;;)…αλλά και αυτό είναι ένα είδος κέρατου,για μένα……και λυπάμαι που είμαι γώ στη θέση της άλλης….του τρίτου ανάμεσα στους δύο…λυπάμαι αφάνταστα….αλλα ΔΕΝ επέλεξα εγώ να παίζω το ρόλο της άλλης……….αλλά εφοσον είναι μ αυτή και σκέφτεται εμένα και ζητά επικοινωνία μαζί μου κάθε τρίς και λίγο,ε, αυτό είναι απιστία….όσο και αν αυτό μου είναι δύσκολο (αφόρητα),να το ‘καταπιώ’,και να το δεχτώ………φρίκη πραγματικά….φιλάκια…

    • helensloveblog September 3, 2009 at 9:31 pm #

      Κοίτα καταλαβαίνω τι εννοείς..Όμως πιστεύω ότι άλλο είναι να τηλεφωνεί κάποιος συνέχεια σε μια άλλη και να την σκέφτεται συνέχεια και άλλο φυσικά εάν περάσει μια ελκυστική γυναίκα δίπλα του και την προσέξει για κάτι δεύτερα…….Στην δικιά σου περίπτωση το θέμα έχει ξεφύγει και παραπάει με αυτόν..ειδικά τώρα που είναι σίγουρο ότι θα παντρευτεί….Κάποιος θα ΄πρεπε να της ανοίξει τα μάτια της κοπέλας..,ετοιμάζεται να μοιραστεί ολόκληρη ζωή μαζί του (είναι κρίμα)!Εκτός κι’αν το ξέρει ήδη και δεν κάνει τίποτα γι΄αυτό…Τέλοσπάντων να ξέρεις ότι δεν χρειάζεται να νιώθεις άσχημα που είσαι η “τρίτη” στην σχέση τους, γιατί εσύ είσαι από την μεριά σου καθαρή.Το λάθος είναι όλο δικό του!!!!Ααα και ειλικρινά λυπάμαι που ακόμα να σε αφήσει στην ησυχία σου…(Είναι πραγματικά περίπτωση αυτός!)

  2. Αθανασία September 4, 2009 at 9:33 am #

    Καλή μου γειάσου και πάλι,ε,ναί κοίτα όπως είπα για μένα αυτό είναι απιστία,και εδώ υπάρχει κάτι-κι είναι αυτό που είπες-ότι το ενδεχόμενο να ξέρει,κάτι αυτή κι όμως να μη κάνει τίποτε και γώ λέω ότι αποκλείαιται ΑΠΟΚΛΕΙΑΙΤΑΙ ΟΜΩΣ απλά αυτή να το ξέρει ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ,ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΓΙ ΑΥΤΟ οκ;ποιά γυναίκα θα θελε ή θα δεχόταν,έτσι απλά ο μέλλοντας σύζηγός της να μιλάει 45 φορές το μήνα, στο κντό με την πρώην του με την οποία είχε μιά τεράααστια,ιστορία χρόνων οκ;;….καμία πιστέυω εγώ….εκτός κι αν αυτή είναι τελίως και ντίπ για ντίπ βούρλο η γυναίκα,και ντίπ για ντίπ στη κοσμάρα της ή ντίπ για ντίπ ηλίθια….ή εκτός και αν του έχει τόοοσο τυφλή εμπιστοσύνη πιά που τι να πώ….ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΛΑ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΘΕΤΑΙ ΕΤΣΙ ΜΕ ΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ,οκ;; εγώ αν ήμουν στη θέση της θα του χα βγάλει, τα μάτια…στη ψύχρα… άρα το συμπέρασμά μου, είναι ότι ΔΕΝ ξέρει τίποτε αυτή και ότι αυτός τα κάνει όλα ‘υπογείως’ και κάτω από τη μύτη της…..και αυτό για μένα είναι χειρότερο,επειδή κρύβει και μιά ‘ατιμία’μιά κουτοπονηριά μέσα του,ας το πώ έτσι οκ;; που αυτό είναι το λιγότερο σιχαμερό……….και φυσικά ΔΕ ΘΕΛΩ ΚΑΝ,να σκεφτώ τι θα συμβεί εάν ανακαλύψει κάτι κάποτε,αυτή τυχαία οκ;;;………ούτε να το διανοηθώ αυτό………άστα να πάνε….χάλι……..έχεις δίκιο ότι η κατάσταση με αυτόν,έχει ξεφύγει για τα καλά όμως……έχει ξεφύγει εντελώς όμως έχει φτάσει εκεί που,δε πάει άλλο πιά…

    • helensloveblog September 4, 2009 at 10:13 am #

      Ναι δε λέω,πρέπει να ΄ναι κάποια πολύ χαζή αν καθέται και τρώει το κέρατο και κάνει πως δεν υπάρχει…..Αλλά έχω ακούσει τέτοιες περιπτώσεις μην νομίζεις,γι΄αυτό το λέω!!Αν όμως το συμπέρασμα σου είναι σωστό,η κοπέλα θα ξενερώσει πολύ αν μάθει ποτέ την αλήθεια,ειδικά αν την μάθει τυχαία….Πάντως όσο πιο γρήγορα τόσο το καλύτερα…….να φύγει από αυτήν την δήθεν σχέση!Πρέπει να κάνεις όμως κάτι με αυτόν…δεν μπορείς να τον αφήνεις να σε ενοχλεί με αυτόν τον τρόπο!!!Να τον εκβιάσεις ότι θα μιλήσεις στην κοπέλα του και θα της τα πεις όλα….,αν συνεχίσει τις αναπάντητες..Δε ξέρω κάτι..!!

  3. Αθανασία September 4, 2009 at 9:34 am #

    Υσ-το σχόλιο αυτό το έστειλα με τη διέυθυνση από το παλιό,μου μπλόγκ που το χω πιά κλείσει οκ;; γι αυτό δεν έχει το άβαταρ οκ;;;

  4. Αθανασία September 4, 2009 at 1:27 pm #

    Κοίτα δυστυχώς καλή μου, εγώ ΔΕΝ τη ξέρω τη κοπέλα καθόλου οκ;; ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΗΝ ΕΧΩ ΔΕΙ…δεν έχω καμία επαφή,με αυτήν δεν είναι γνωστή μου οκ;; μου είναι τελίως μα τελίως άγνωστη…δε ξέρω τίποτε γι αυτήν δε ξέρω απολύτως,μα απολύτως τίποτε γι αυτήν…..το μόνο που ξέρω,είναι ότι τη γνώρισε Κρήτη (όπως μου χει πεί)…..σε κάποιες διακοπές του,ή καλύτερα ότι του τη γνώρισε ένας φίλος του,ο οποίος τον φιλοξενούσε σπίτι του (αυτός (ο φίλος του) μένει Κρήτη μόνιμα) οκ;;με τη γυναίκα του κι αυτός πήγαινε-νει εκεί επί σειρά ετών και κάνει διακοπές….(ο πρώην μου)και καθόταν στο σπίτι του φίλου του…οκ;;τώρα τα τί και τα πώς…δε τα ξέρω..κι ούτε με αφορούν…..έτσι;; οπότε αυτό που λες δε μπορώ,να το κάνω (να τον απειλήσω),επειδή είναι τελίως άκυρο εφόσον αυτη η κοπέλα,μου είναι εντελώς μα εντελώς άγνωστη……..και όσο για το άλλο-το να της ανοίξει κάποιος τα μάτια της κοπέλας-να σου πώ ΔΕΝ μ ενδιαφέρει τι θα κάνει μαζί του αυτή οκ;;………πρόβλημά της……εφόσον επέλεξε να τον παντρευτεί,και να ζήσει όολη της τη ζωή μαζί του δικαίωμά της…(όσο εγωιστικό κι αν ακούγεται,αυτό έτσι;;)εγώ θέλω να αφήσει ύσηχη εμένα,και να μη βρώ εγώ το μπελά μου γενικά οκ;;……κι από κεί και πέρα ας βγάλει μαζί της τα μάτια του δε με νοιάζει……..ας της τα φοράει,ας κάνει ότι γουστάρει μαζί της οκ;;………εμένα να μην ανακατέψει……..έχω ήδη πάααρα πολλά δικά μου προβλήματα,δε θέλω κι άλλα….ούτε και θα ανακατευτώ,εγώ να πάω να της πώ αυτηνής τι κάνει ο άντρας της…..και να της πώ τι;;ότι ο άντρας της τη κερατώνει;;, ΟΧΙ….δε το κάνω….(ΠΟΥ ΔΕ ΤΗ ΞΕΡΩ ΤΗ ΚΟΠΕΛΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΝΤΑΞΕΙ;;),αλλά και να την ήξερα πάλι δε θα κανα ότιδήποτε……..ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΜΠΛΕΞΙΜΑΤΑ ΑΛΛΑ….ΑΡΚΕΤΑ…ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ….ΑΥΤΌ…….

    • helensloveblog September 4, 2009 at 1:39 pm #

      Μμμ οκ!!!Απλά να ξέρεις ότι πρέπει να κάνεις κάτι για να σταματήσει να σε ενοχλεί και αν την ήξερες την κοπέλα..θα ήταν καλός “εκβιασμός”…τώρα εφόσον δεν την γνωρίζεις και δε θέλεις να έχεις καμία σχέση μαζί της (όπως είπες) άστο….Εσύ αποφασίζεις!!!Φιλιά!!

  5. μας πήρατε αμπάριζα! September 16, 2010 at 6:09 pm #

    μισό λεπτάκι…
    εδώ νομίζω οτι μπαίνει μέσα και λίγο η ζήλια.
    δηλαδή κι αν γνωρίζεις άλλα άτομα ενώ τα έχεις με μια, πάει να πει οτι την απατάς; επίσης μπορεί να δουλεύεις καμία που σου πουλάει έρωτες απ το νετ και απλά να μην το λες στην δικιά σου για να μην την πιάσουν τίποτα λανθάνουσες ανασφάλειες..
    μην τα κάνουμε όλα χώμα..
    πολύ γενικά τέθηκαν οι κατηγοριοποιήσεις νομίζω και μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά..
    και να βγει με κοπέλα δηλαδή πάει να πει οτι εξ ορισμού θέλει να την κρεβατώσει μετά..όχι οτι καμιά φορά δεν σου περνάει απ τον νου αν αυτή ξέρει την τέχνη, αλλά οκ το να κάνεις στιγμιαία μια σχεδόν αυθόρμητη σκέψη ειδικά αν η άλλη είν ντυμένη σαν βιζιτού δεν νομίζω οτι είν τόσο κακό ειδικά αν η σκέψη ξεκίνησε αυθόρμητα-υποσυνείδητα αλλά μετά σταμάτησε ενσυνείδητα..
    νομίζω οτι είν λίγο άδικη η κατηγοριοποίηση γενικά, όπως τίθεται εδώ..

Leave a Reply

