Κράτα τον κοντά σου …

16 Aug

Οι άντρες συνήθως νιώθουν ανασφάλεια για την εμφάνιση και για τον εσωτερικό τους κόσμο το ίδιο όσο και οι γυναίκες..Δεν είναι πάντα σίγουροι για το πόσο καλοί,έξυπνοι,πετυχημένοι και αδύνατοι είναι…Χρειάζονται και αυτοί γλυκόλογα και περισσότερη ενθάρυνση για ό,τι κάνουν (ιδίως όταν περνάνε μια δύσκολη φάση στην ζωή τους επαγγελματικά ή οικογενειακά).Πολλές φορές τυχαίνει να καυχιόμαστε για το αγόρι μας και όταν τον κοιτάμε τα μάτια μας να γεμίζουν από ευχαρίστηση που τον έχουμε δικό μας..,αλλά κρατάμε αυτήν την σκέψη μέσα μας νομίζοντας πως το γνωρίζει…Είναι αλήθεια ότι μπορεί να το ξέρει ότι είσαι ευχαριστημένη μαζί του,αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα τον χάλαγε να το ακούει από τα χείλη σου..Όπως εσένα δε θα σε χάλαγε να σου έφερνε κάθε μέρα από ένα τριαντάφυλλο έτσι και σ’αυτόν δε θα τον χάλαγε να τον λες όμορφο ή επιτυχημένο άντρα!Γι’αυτό όταν π.χ. σου αρέσει κάποια ατάκα που λέει μην ξεχνάς να του το πεις επίσης,διότι έχει και αυτός κάποια x ανάγκη να το ακούσει από κάποιον.Και αν αυτός ο κάποιος είσαι εσύ τότε δε θα σκέφτεται να πάει αλλού,εφόσον ακούει καθημερινά γλύκες και ξέρει ότι εσύ του αρκείς και τον αγαπάς γι’αυτό που είναι…Φυσικά θα πρέπει να το νιώθεις αυτό που του λες εκείνη την στιγμή και όχι να το λες επειδή νιώθεις υποχρεωμένη….Δηλαδή δεν είναι ανάγκη να τον επαινείς για οτιδήποτε κάνει (ειδικά αν πρόκειται για βλακεία) ούτε να του λες ψέμματα για να τον κάνεις να νιώσει καλύτερα.Φτάνει μόνο να το νιώθεις και να το πιστεύεις μέσα σου…..Αυτός μπορεί να μην το δείξει αλλά θα ’ναι σίγουρα ευχαριστημένος από τα καλά σου λόγια και να ’σαι σίγουρη ότι δε θα ψάξει αλλού παρηγοριά…Επίσης θα πρέπει να σταματήσεις να τον μειώνεις,όχι μόνο μπροστά στους φίλους του,αλλά γενικότερα..Γιατί έτσι νιώθει αμηχανία,πληγώνεται και δεν ξέρει πως να αντιδράσει.Μπορεί να φτάσει και στον χωρισμό εάν το κάνεις συχνά!Δεν είναι πάντα εύκολο να του κάνεις συνεχή κοπλιμέντα ,γιατί υπάρχουν και τα παιχνίδια εξουσίας μεταξύ σας αλλά το αποτέλεσμα στην σχέση σας μετράει πραπάνω…Αν ποτέ δε σκέφτεσαι ποσό γλυκός είναι ή αν δε σου βγαίνει να του πεις κάτι τέτοιο (εξαίρεση αν είστε μαλωμένοι) ..τότε θα ’πρεπε να ξανασκεφτείς γιατί είσαι ακόμα μαζί του!!!

Tip: Εάν βρίσκεσαι σε αυτή την θέση και έχεις παράπονα που δε σου λέει αυτά που χρειάζεσαι να ακούσεις,τότε θα ’ταν καλύτερα να του μιλήσεις και να του πεις το πως αισθάνεσαι….σίγουρα θα σε καταλάβει και θα κάνει και αυτός μια προσπάθεια!!!

3 Responses to “Κράτα τον κοντά σου …”

  1. Xaris March 7, 2010 at 6:24 pm #

    An omws autos p agapas pernei komplimenta apo to koinwniko perivallon? exei polles oikogeneiakes files p t lene poso wraios k epitiximenos ine..egw p ime mazi t oso mas t epitrepun oi peristaseis,kratiemai k dn t lew poso omorfos ine g na min me parei k mena san mia apo tis polles files t..8elw na ime to kati diaforetiko g auton k g auto dn t lew sxedon pote ta 8etika t..ine la8os?

    • helensloveblog April 3, 2010 at 9:37 pm #

      Κοίτα δεν είναι λάθος, όμως καλό θα ήταν να του λες και εσύ κοπλιμέντα όποτε σου βγαίνει φυσικά!Γιατί πολλές φορές κάποιοι παρεξηγούνται με αυτά πιστεύοντας ακριβώς το αντίθετο .
      Ότι για παράδειγμα δεν τ δίνεις πολύ σημασία και τα σχετικά.Μου έχει συμβεί και πραγματικά δεν με ενδιαφέρει και τόσο να ακούω σχόλια από άλλους,αν μου τα λέει το αγόρι μου αρκεί.Υπάρχουν φυσικά ατομα που δεν τους νοιάζει να το ακούνε ή να το λένε καθημερινά, το θεωρούν απλά δεδομένο.Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι είναι θεμα χαρακτήρα.Ρώτα τον δικό σου αν θέλεις,δε πιστεύω να παρεξηγηθεί(για να μη κάθεσαι και παιδεύεσαι ..)

  2. Linda February 27, 2013 at 11:15 pm #

    Το όνομά μου είναι miss LINDA είμαι από το Μεξικό, ήμουν σε μια σχέση με τον Ruben και εμείς

    αγαπούσε και λατρεύεται εαυτούς μας για 3 χρόνια και καλή κάθε πράγμα συνέβαινε ομαλά, αλλά

    12, Αυγούστου 2012 την ημέρα μπορώ να καλέσω μια μέρα λάτρεις και οι δύο είχαν παρεξήγηση γιατί

    απαντηθεί μια κλήση από έναν άντρα που μου ζητά για μια ημερομηνία, αλλά αρνήθηκα, ο σύζυγός μου ήταν

    ύποπτες και μου είπε ότι η σχέση έχει τελειώσει ότι είμαι απατά και ότι

    αυτός έχει βαρεθεί μαζί μου και εγώ τον παρακάλεσε επειδή τον αγαπώ τόσο πολύ, αλλά εκείνος αρνήθηκε μου

    απολογητής Ήμουν τόσο ρίχνει κάτω και αισθάνθηκα ο κόσμος έχει φτάσει στο τέλος για μένα, αλλά ο φίλος μου

    μου είπε για τα online άχνη ξόρκι που βοήθησε την αδελφή της στο να πάρει τη σχέση της

    πίσω, να πάρει την καλή δουλειά και σε οποιαδήποτε υπέρ της προσπάθειας της, αλλά στην αρχή φοβήθηκα, αλλά εγώ

    πρέπει να δώσει σε αυτό μια δοκιμή άνθρωπος γιατί μου αρέσει πάρα πολύ Ruben και δεν είμαι έτοιμος να τον χάσει

    σε οποιαδήποτε γυναίκα, γι ‘αυτό διέταξε την επιστροφή ξόρκι αγάπης μου από αυτή τη μεγάλη άχνη ξόρκι που έκανε

    με μια ευτυχισμένη γυναίκα και πάλι να πω ότι όλα τα πρώην μου ήρθε πίσω σε μένα με πολύ αγάπη και φροντίδα ένα

    καρδιά … Είμαι μαρτυρούν αυτή τη μεγάλη Alliya άχνη ξόρκι, αν χρειάζεστε τη βοήθειά του μπορείτε να

    επικοινωνήστε με τον με αυτό το e-mail: dralliyaspellhome@gmail.com

Leave a Reply

